Kā jūs ikdienā rūpējaties par savu sirdi un tiekat galā ar stresu?

rudens-2015-stress


gvido_bajars_foto

Intervija ar Gvido Bajāru (40 gadi)

Advokāts

Ik gadu veicu pilnu veselības pārbaudi, kas ietver arī dažādus sirds veselības rādītājus, piemēram, asins­spiediena un holesterīna mērījumus. Esmu ar sportu uz «tu», tāpēc cenšos vismaz 2 reizes nedēļā skriet, regulāri apmeklēju arī sporta zāli un crossfit treniņus, sezonas laikā nodarbojos ar veikbordu vai snovbordu, patīk arī distanču slēpošana un orientēšanās. Cenšos sekot līdzi arī uzturam, izvairoties no trekniem un sālītiem ēdieniem, dodot priekšroku dārzeņiem, griķiem, rīsiem un citiem veselīgiem produktiem. Savukārt ikdienas stresu lieliski var «atstāt» pirtī, tāpēc cenšos aizņemtajā ikdienā atrast laiku vismaz reizi nedēļā izbaudīt latviskās pirts rituālus, kas stiprina gan miesu, gan garu.


dace_rimicane_foto

Intervija ar Daci Rimicāni (36 gadi)

Klientu menedžere

Pēdējā laikā arvien vairāk piedomāju par savu veselību. Cenšos regulāri nodarboties ar fiziskām aktivitātēm – gan nūjošanu, gan vispārējās fiziskās sagatavotības treniņiem svaigā gaisā. Stresu mazina un pozitīvi uzlādē dārza darbi un pastaigas ar suni, kā arī ikvakara bumbas spēlēšana ar dēlu. Lielu uzmanību pievēršu uzturam, atsakoties no produktiem, kas satur daudz sāli, hidrogenētos taukus un mākslīgos garšas pastiprinātājus. Uzturā labprāt lietoju meža dzīvnieku gaļu un pašaudzētus dārzeņus un augļus. Savukārt, ja vēlos iepriecināt sevi un savus tuviniekus, labāk pagatavoju gardumus pati, nekā dodu priekšroku lielveikalu produkcijai. Pie vakariņām mēdzu sevi palutināt ar glāzi laba vīna.

Lasiet arī:

Atbildēt

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.